Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Åt godis till middag, ingen direkt näring och snabbt övergående mättnad.
Tappade ett paket knäckebröd i golvet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Blev du knäckt? 

Gick de sönder, Zoidar?
Du får försöka bli asexuell, som jag själv blev för ca 4 år sen. Känns otroligt skönt att inte behöva tråna efter nått eller någon. Jag tycker inte ens om när folk tar på mig längre. Men vem vet, lusten kanske kommer tillbaka i framtiden?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag är inte asexuell, men har inte haft förhållande på typ tio år. Har inte varit intresserad av någon heller.
In a world where you can be anything, be kind.
När jag skulle ta på mig ryggsäcken slant jag och råkade sticka tummen i ögat. Blev rött, men verkar gått bra, trots allt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag är oxå asexuell. I princip ointresserad av ett förhållande, förutom en regelrätt livskamrat - med det. Bökigt. När man kommit över barnaalstraråldern, 18-28, så kan det nästan kvitta. Kanske lite senare kanske. Men ändå. Det är psykiatriska mediciner sedan tidig ålder som gör det. Det talar psykiatrin tyst om.
Har ett par ålderdomliga ringar i öronen. Tar aldrig av dem om jag inte känner för andra örhängen. Men problemet är att ringarna blir vattenfyllda när jag duschar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Idag tog jag med min rollator till frissan. Det är ett par trappsteg för att komma in och det var bökigt med rollatorn. Det gör jag inte om.