Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Morgnar mig med viska, snus prilla och kaffe.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Lyssnar på musik och ska göra en tredje kopp te.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har tittat på fransk film och ätit pizza. Gick bet på korsordet.
Nu läser jag och skriver på viska. Sitter i en läsfåtölj i vardagsrummet. Grabben sover nog en stund till och frugan är ute och Grejar i sin trädgård.
Jag hade velat åka till Ålleberg egentligen då det ser ut att vara hangvindar
Jag hade velat åka till Ålleberg egentligen då det ser ut att vara hangvindar
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Sitter i solen i norska fjällen och läser
In a world where you can be anything, be kind.
Inne igen efter en långpromenad och en kaffe på baksidan av huset
/Dave
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Dricker också ett glas röd vin från vinet jag har i grytan.
Hej..
Jag vill bara säga att jag tänker på er alla till och från, och skickar healing. Jag målar och mår bättre än på 10 år. Dock är jag fortfarande för tjock. 98 kg och 171 cm. Jag tittar in då och då, och glömmer aldrig vilken tröst Viska gav mig när jag var dålig. Stor kram från mig/swesanne🩷
Jag vill bara säga att jag tänker på er alla till och från, och skickar healing. Jag målar och mår bättre än på 10 år. Dock är jag fortfarande för tjock. 98 kg och 171 cm. Jag tittar in då och då, och glömmer aldrig vilken tröst Viska gav mig när jag var dålig. Stor kram från mig/swesanne🩷
Hej Swesanne, kul du mår bättre.
/Dave
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vad roligt att höra Swesanne! Ser dina alster på instagram ibland, alltid roligt att måla när man mår bra!Swesanne wrote: ↑12 Apr 2025, 17:46 Hej..
Jag vill bara säga att jag tänker på er alla till och från, och skickar healing. Jag målar och mår bättre än på 10 år. Dock är jag fortfarande för tjock. 98 kg och 171 cm. Jag tittar in då och då, och glömmer aldrig vilken tröst Viska gav mig när jag var dålig. Stor kram från mig/swesanne🩷![]()
Just gått in efter lång dag ute
In a world where you can be anything, be kind.