Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Det ser trångt ut.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jo, jag sa att det är litet hobbyrum - men jag har håltavlor som inte alla håltavlorna syns på bild (ska sätta dit fyra håltavlor till med prylar på vänstra sidan av väggen) och så har jag 40 lådor (som man ser på bilden) så jag får plats med småsaker och sen har jag flera stora lådor med borrmaskiner, slipmaskiner, limpistol, skruvdragare med mera som man inte ser på bilden.

Det är så att jag måste packa upp om jag ska göra en grej och sen packa ner när jag inte gör grejen längre!

Sen har jag rök löd utsugningsfläkt apparat då jag löder enstaka gånger.

Jag ska få plats med flera saker som Pi 500 dator med massa tillbehör som liten skärm!

Dilemmat är väl 3 D skrivare och 3 Scanner sen då. Men det är väl som med andra saker att man måste packar upp grejen och sen packar ner grejen igen när man inte använder.

Jag har flera små rum i mitt hem - i framtiden kanske jag kan använda dom också som hobbyrum!? Bor cirka 80 m2.

Sen kommer jag väl ha mina spionprylar där också.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag gjorde detta med förrådet så har jag mer plats i vardagsrummet nu där jag även har mitt kontor!
Utomjording

Post by Utomjording »

Som sagt, det är inte ett rum utan det är förråd som jag har gjort till ett litet rum för mina prylar! :smile:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Säkert kommer det elektronikrummet med prylar sen i slutändan vara värt över 200 tusen kronor för det är runt den summan jag har sen lagt ner på min hobby!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är bara idioter som har alla prylar framme! Vet att en del har det. De har aldrig fattat att man ska ha lådor också för att ha prylar.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns tillexempel på 1990-talet då skulle man framhäva sin musiksmak med CD-ställ i vardagsrummet som tog stor plats! Idag har jag alla mina CD och DVD gömda i flera väskor. :lol:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag blev misshandlad utav en kvinna nu ikväll - fy fan, hur mycket ska man stå ut med!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Känns som om jag inte vill leva längre!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är nästan som jag ger upp!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kanske ska förstöra allt?