Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Akrylfärger på Wester.
Jag har köpt massa pigment. Väntar fortfarande på två komponent vätska så jag kan måla urtavlor.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska handla,mat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ska handla lite fryst färdigmat och en ask John Silver Cigaretter.
Blev sol idag så inte åka till dalen. Imorgon?
In a world where you can be anything, be kind.
Skulle behöva nya glasögon.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Borde spara till resan till Vadstena och till Polen
In a world where you can be anything, be kind.
Inget nu på ett tag. Inte så mycket på kontot och behöver inte heller. Dragit mitt strå till stacken med bensin och mat. Köpte en pannlampa på Clas Olsson - för om någon propp går på natten eller så. Svårt att navigera i ett kolsvart hus, och natten ute är oxå kolsvart - ingen stadsbelysning här. Man ser fan stjärnhimlen! När vi åkte upp såg vi norrsken.
Apropå norrsken så trodde jag att det skulle vara väldigt kallt för det - och att det hände bara i norra Sverige. Iallafall var det så när vi bodde här sist på 80-talet. Men nu är det ofta norrsken över Vättern.
Apropå norrsken så trodde jag att det skulle vara väldigt kallt för det - och att det hände bara i norra Sverige. Iallafall var det så när vi bodde här sist på 80-talet. Men nu är det ofta norrsken över Vättern.
Vad häftigt. Jag vill se norrsken. Det får bli i framtiden.amandara wrote: ↑14 Apr 2025, 16:07 Inget nu på ett tag. Inte så mycket på kontot och behöver inte heller. Dragit mitt strå till stacken med bensin och mat. Köpte en pannlampa på Clas Olsson - för om någon propp går på natten eller så. Svårt att navigera i ett kolsvart hus, och natten ute är oxå kolsvart - ingen stadsbelysning här. Man ser fan stjärnhimlen! När vi åkte upp såg vi norrsken.
Ja det kan vara hur mäktigt som helst! Jag har bara sett grönt norrsken men det är mäktigt det med. Kan vara lila oxå vet jag.zoegas wrote: ↑14 Apr 2025, 17:05Vad häftigt. Jag vill se norrsken. Det får bli i framtiden.amandara wrote: ↑14 Apr 2025, 16:07 Inget nu på ett tag. Inte så mycket på kontot och behöver inte heller. Dragit mitt strå till stacken med bensin och mat. Köpte en pannlampa på Clas Olsson - för om någon propp går på natten eller så. Svårt att navigera i ett kolsvart hus, och natten ute är oxå kolsvart - ingen stadsbelysning här. Man ser fan stjärnhimlen! När vi åkte upp såg vi norrsken.