Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Dricker kaffe
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Dricker kaffe i sängen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Slappar i soffan med hunden i knät.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ser på norsk Gudstjänst på tv
In a world where you can be anything, be kind.
Dricker isvatten så gott
Ser på konstig sport. Springa upp för fjäll sen åka ner snabbast möjligt???
Tar igen mig i soffan.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Just städat in efter middagen nu soffan
Lägger in en snus.
Samma här.
Morgonkaffe
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Sitter i bilen med Loppan och väntar. Morsan och brorsan är inne på Ikea - men jag vill inte lämna Loppan ensam för det är och har varit för mycket nytt för henne så hon är inte helt trygg. Hon mår bra och så och trivs, men hon vet mig förut när jag skulle städa upp efter en påse som hon hade bitit sönder i bilen. Det är mycket för henne nu, låååång bilresa, nytt hus nya rutiner och hon får gå fritt ute.
Hon stormtrivs det är inte det, men som sagt - mycket nytt, och hon är en rutinhund. Hon är rutinbunden.
Hon stormtrivs det är inte det, men som sagt - mycket nytt, och hon är en rutinhund. Hon är rutinbunden.