Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Lunchen, tacos
Leif bakar en sockerkaka till trekaffet
Ska få shoppa loss på Ica imorgon.
När Nissegossen dyker upp efter flytten.
Samma här :) .
Mamma ska lämna lägenheten efter sommaren. Då kommer jag att hjälpa henne med flyttstädningen och det ger extra klirr i kassan. Ser fram emot det.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nu har det gått 3 veckor sen utredningen började, kvinnan på försäkringsbolaget sa 4-6 veckor var normalt för utbetalning från försäkringen... men det kunde ta upp till 8.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tror de att folk kan leva på luft?mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 23:21 nu har det gått 3 veckor sen utredningen började, kvinnan på försäkringsbolaget sa 4-6 veckor var normalt för utbetalning från försäkringen... men det kunde ta upp till 8.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nej asså försäkringsbolaget, inte försäkringskassan.Zoidar wrote: ↑17 Apr 2025, 23:26Tror de att folk kan leva på luft?mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 23:21 nu har det gått 3 veckor sen utredningen började, kvinnan på försäkringsbolaget sa 4-6 veckor var normalt för utbetalning från försäkringen... men det kunde ta upp till 8.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har ju en sån där barn försäkring jag ska få pengar från. som klakedinken.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hoppas du får ett rejält tillskott då! Så du kan njuta lite. Blir inte mycket sånt när man levt som fattig. Jag har ju ärvt en del tillgångar efter mor. Så nu har jag bättre ställt.