Tack! Tänker för mycket på framtiden och allt det man fått offra för sjukdomen... Vill inte behöva offra mer.
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad gör du just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Fan kan inte sova. Det händer så mycket varje dag - så mycket intryck. För alla sinnen. Behöver sortera och tänka igenom. Och sånt sysslar jag med på kvällarna. Fuck.
Tuggar i mig en banan.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Vad spännande!Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 07:16 Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd

Hoppas det inte stressar.Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 07:16 Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd
Lycka till!Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 07:16 Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd
Skall du flytta?. Om så är fallet, lycka til och hoppas du skall trivas.Lolnob wrote: ↑15 Apr 2025, 14:11Lycka till!Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 07:16 Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd
Nissegossen flyttar just nuAia wrote: ↑15 Apr 2025, 14:54Skall du flytta?. Om så är fallet, lycka til och hoppas du skall trivas.Lolnob wrote: ↑15 Apr 2025, 14:11Lycka till!Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 07:16 Stänger ned datorn nu, nästa gång ni hör av mig, är jag på det nya boendet, jag har lite att göra innan de kommer, vill vara förberedd
Har tvättpasset kl 19