Gå ut och ät lammstek, vill ni inte göra det laga till en god middag och ha vin till, vägen till hjärtat för mannen går genom magenmrsearlgray wrote: ↑14 Apr 2025, 22:49 Exet tyckte vi skulle hitta på något i helgen eftersom ingen av oss ska göra något då vi inte ska fira påsk.![]()
Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tack för tipset!Nissegossen wrote: ↑15 Apr 2025, 05:39Gå ut och ät lammstek, vill ni inte göra det laga till en god middag och ha vin till, vägen till hjärtat för mannen går genom magenmrsearlgray wrote: ↑14 Apr 2025, 22:49 Exet tyckte vi skulle hitta på något i helgen eftersom ingen av oss ska göra något då vi inte ska fira påsk.![]()

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min "Slim Fit" skjorta passar. Slim fit tjejer!!!!
Att det går att gå i skog nu igen. Inte för att det finns så mycket skog i Umeå, men vi har hittat en liten remsa på Sofiehem, Tallvägen. Det finns även ett större skogsområde vid Gammlia som sträcker sig ända till Mariehemsängarna. Där brukar det vara brännbollsyra. I år får brännbollsyran mindre pengar då de bokat en gangsterrappare till att uppträda.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har skrattat mycket! Det gör man här i Västerbotten.
Kådan från Somalia jag köpte på AliExpress. Lägger lite på en spisplatta och fjuttar på. Väldigt speciell doft.

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
min kurator skrev ”tydlig viktnedgång” i min journal, har inte träffat henne personligen sen jag gått ner minst 20 kg…
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Grattis!mrsearlgray wrote: ↑15 Apr 2025, 22:20 min kurator skrev ”tydlig viktnedgång” i min journal, har inte träffat henne personligen sen jag gått ner minst 20 kg…

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34