Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Lätt huvudvärk.
Mitt hår är helt hopplöst idag. Nu är ju säsongem inne för att lägga undan mössan. Så man har inte den räddningen längre. Jag har alltid haft ett hår med en egen vilja. Ibland värmestylar jag håret men försöker inte göra det för ofta. Grått hår kan bli gult och man behandlar det med mycket värme.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Att jag fortfarande inte fått nåt svar om fläcken jag har på magen. Det skulle ta 2 veckor sa de. Jag tror inte att fläcken är farlig men jag förväntar mig ett besked 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Kan du inte se på 1177?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har gjort vad jag kunnat nu med min budget, kommer ha 300kr kvar när allt är draget... Fick till och med boka om tiden hos diabetessjuksköterskan...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
När får du 5000 kr?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har kollat där. Finns ingenting från hudkliniken i journalen.
Är det på grund av dina aktiviteter på youtube som försäkringskassan inte har kunnat bestämma sig och skicka pengar till dig?mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 17:57 har gjort vad jag kunnat nu med min budget, kommer ha 300kr kvar när allt är draget... Fick till och med boka om tiden hos diabetessjuksköterskan...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nä dom sa åt mig att ansöka om fel typ av sjukpenning…Geta wrote: ↑17 Apr 2025, 19:15Är det på grund av dina aktiviteter på youtube som försäkringskassan inte har kunnat bestämma sig och skicka pengar till dig?mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 17:57 har gjort vad jag kunnat nu med min budget, kommer ha 300kr kvar när allt är draget... Fick till och med boka om tiden hos diabetessjuksköterskan...
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hur mycket behöver du? Jag kan swisha...!mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 17:57 har gjort vad jag kunnat nu med min budget, kommer ha 300kr kvar när allt är draget... Fick till och med boka om tiden hos diabetessjuksköterskan...