Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag har Visual Snow/snöflimmer sen våren 1990 - så på ett sätt kan man säga att det har snöat i 35 år!

Är det störande?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, på ett sätt! För jag kan ligga i mitt sovrum och titta ut genom fönstret - se att det snöar så jag måste gå till balkongdörren för att se om det verkligen snöar på riktigt fast det inte gör det för det är flera plusgrader ute.
Putin sa: - Förbarma världen!". Jag sa: - "Ja, förbanna världen!". På telepatisk väg var detta.
Jag vill inte vara som i filmen Nitram eller annan dåre som Jason i filmen fredagen den 13:e - så låt inte den dagen ske om jag spårar ur riktigt ordentligt. Jag är annars en snäll gubbe men som har kort stubin under fyllan!

Jag vill vara på snälltåget men ibland tolererar jag inte vad som händer och sker:

Glöm inte at det var jag som rörde asteroiden som kommer år 2032! 7 år kvar till dess, vad ska vi göra då - så säg?

Se redan nu vad ni djävla män gjorde mot mig - om 7 år slår det tillbaka på grund av det, djävla idioter!

Ni ska veta att alla kvinnor i alla tider älskar mig som har hatat män för jag är även en sådan som hatar män!
Och det finns män som har hatat män i alla tider också så jag är inte ensam!