Min bror har ju diagnostiserats med parkinson så ska kika på det imorgon
Vad ser du på tv just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du på tv just nu?
Har tittat på Studio-65 om sega gubbar och Politikbyrån om Ebba Busch.
Ska se nyhetsmorgon TV4 kl 6.00
Morgontv.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nu har jag sett färdigt på Helikopterrånet på Netflix. Kändes sådär va, att piloten fick det straff han fick.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Sett ett gammalt avsnitt av Oprah Winfrey på Youtube. Det handlade om en sekt som hon besökte. Så tragiskt att alla därinne tyckte de var lyckliga, när barnen inte ens fick leka och fantisera. De skulle alla alltid vara produktiva.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Höjdpunkter,, Highlights SHL.
Min psykoterapeut förklarade för mig att prestation inte alltid var det viktigaste,
Nyhetsmorgon.
Har börjat titta på en dokumentär om regissören David Lynch. Jocke och Hercules gillar nog den.
https://www.svtplay.se/video/KNwvwnw/ly ... video=visa
https://www.svtplay.se/video/KNwvwnw/ly ... video=visa
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Film (tror jag) om Monika Zetterlund