När jag käkade Omad käkade jag en Ben n Jerry nästan varje dag och gick ändå ner i vikt. Blev matfrossa.mrsearlgray wrote: ↑18 Apr 2025, 14:34 Funderar hur jag ska få ner vikten under 100. Funderar på OMAD igen bara för att slippa räkna kalorier och få äta vad jag vill...
Mrsearlgray's mat och vikttråd.
Moderator: Moderator 1
Re: Mrsearlgray's mat och vikttråd.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo, samtidigt funderar jag på att bara göra en overhaul på livsstilen igen istället för att äta efter en diet... Brukar fungera bättre i längden.Zoidar wrote: ↑18 Apr 2025, 15:12När jag käkade Omad käkade jag en Ben n Jerry nästan varje dag och gick ändå ner i vikt. Blev matfrossa.mrsearlgray wrote: ↑18 Apr 2025, 14:34 Funderar hur jag ska få ner vikten under 100. Funderar på OMAD igen bara för att slippa räkna kalorier och få äta vad jag vill...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad är overhaul?mrsearlgray wrote: ↑18 Apr 2025, 15:14Jo, samtidigt funderar jag på att bara göra en overhaul på livsstilen igen istället för att äta efter en diet... Brukar fungera bättre i längden.Zoidar wrote: ↑18 Apr 2025, 15:12När jag käkade Omad käkade jag en Ben n Jerry nästan varje dag och gick ändå ner i vikt. Blev matfrossa.mrsearlgray wrote: ↑18 Apr 2025, 14:34 Funderar hur jag ska få ner vikten under 100. Funderar på OMAD igen bara för att slippa räkna kalorier och få äta vad jag vill...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Asså se över livsstilen och göra en förändring av den.Zoidar wrote: ↑18 Apr 2025, 15:15Vad är overhaul?mrsearlgray wrote: ↑18 Apr 2025, 15:14Jo, samtidigt funderar jag på att bara göra en overhaul på livsstilen igen istället för att äta efter en diet... Brukar fungera bättre i längden.
Aha ok!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska försöka gå ner 7 kilo på 5 veckor... första 3 kilona brukar gå på en vecka så det borde gå... Med low carb går det också fortare.