Glad påsk!
Moderator: Moderator 1
Re: Glad påsk!
Ja Zoidar, jag tycker mammas nye gubbe är ok men han blir lätt lite "needy". Håller på och ringer henne hela tiden om de är åtskilda.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Glad Påsk allesamman! 

Aha! Vad tycker din mamma om det?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vet inte. Hon har inte sagt något om det.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja det kan hända att hon gillar det för det är nytt. Men i längden tror jag att det kommer att vara lite irriterande för henne också.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Glad påsk
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Glad påsk! Vi hade lite påskpyssel hos min svägerska med syskonbarnen. Jag målade en liten tavla. Jag siktar på att försöka måla en bättre nästa år. Kanske måste öva lite under året…
Brorsdottern fick också måla och hon var så duktig trots att hon bara är två!
Brorsdottern fick också måla och hon var så duktig trots att hon bara är två!
- Attachments
-
- IMG_7412.jpeg (664.54 KiB) Viewed 133 times
- Hercules723
- Hafniummedlem
Fin Santina! 
För några år sedan var det en hare som sprang på vägen utanför lägenheten. Jag bor ganska nära skogen.

För några år sedan var det en hare som sprang på vägen utanför lägenheten. Jag bor ganska nära skogen.

Hehe jag ser harar hela tiden. Bor lantligt kan man säga och min mamma bor ännu mer lantligt. Kossor inpå knuten och när inte kossorna är i hagen är hararna och rådjuren där.
Glad påsk på er alla. Läste på text-TV att vi i Sverige handlar godis för en miljard kronor över påsk. Kan det verkligen stämma?