Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Ganska lugn :) jobbet rullar väl på? :)
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Seg, hade tänkt träna idag också men glömde lägga in de rena träningskläderna i torktumlaren igår... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Fortfarande förkyld. Det tar tydligen typ 10 dagar att bli frisk.
Träningskläder ska väl ändå inte torktumlas? Eller är det sköljmedel som jag tänker på? Minns inte.mrsearlgray wrote: ↑23 Apr 2025, 09:48 Seg, hade tänkt träna idag också men glömde lägga in de rena träningskläderna i torktumlaren igår...![]()
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag tror att jag har mensvärk. Eller "bara" väldigt ont i ryggen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Glad! Banken hjälpte mig få BankID! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Mår helt åt h-vete.
Har ångest (tagit dubbel dos ångestdämpande) o förmår bara ligga på soffan o lyssna på musik. Ibland titta till datorn. Men ska i.a.f. iväg till loppis nu kl 13:00.
Dricker sprit också...
Har ångest (tagit dubbel dos ångestdämpande) o förmår bara ligga på soffan o lyssna på musik. Ibland titta till datorn. Men ska i.a.f. iväg till loppis nu kl 13:00.
Dricker sprit också...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har bara vanliga t-shirts och mjukisbyxor på gymmet. :)Krokus wrote: ↑23 Apr 2025, 12:01Träningskläder ska väl ändå inte torktumlas? Eller är det sköljmedel som jag tänker på? Minns inte.mrsearlgray wrote: ↑23 Apr 2025, 09:48 Seg, hade tänkt träna idag också men glömde lägga in de rena träningskläderna i torktumlaren igår...![]()
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tack!
Det är tack vare mina glas sprit jag bara fick motivation att skriva här. Har legat ångestfylld hela förmiddagen. Men med det är jag ju såklart orolig för att börja dricka igen...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/