Du ger inte upp drömmen om att få överleva i skogen.

Moderator: Moderator 1
Mitt ex som var dagmatte åt en amerikansk cockerspaniel var en snäll hund hon hette Ofelia men matte kallade henne Lady mitt ex bytte blöjor och lade nytt bomull i när hon löpte, när hon löpte var det tvunget att ha koppel på henne, det hade jag aldrig annars hon var så lydig, hon skuttade framför mig på gångbanan och en tik sätter sig alltid när hon känner att en annan tik kissat där hon kissar över det för att markera revir. Två tikar som r med samtidigt så sätter sig den ena, skall den andra alltid sätta sig efter den andra, det kan se roligt ut när det pågår, man får sita dem därifrån. Hon var lydig och hon och jag kom bra överens, det gjorde att vi köpte en egen
Min förra grannes flickvän fick min ryggsäck med alla grejer som behövs för att överleva i skogen för hon ville ha den. Förstår om hon inte vet vad de är till för, men får hon rätt på det kan hon överleva med hjälp av två stora nyckelringar snöret i stövlarna bygger jag en såg i skogen som bönderna gjorde på 18.00 talet, de bygge en vedsåg av ett sågblad det ligger ett sågblad i ryggsäcken det sticker upp en bit. Ni har sett sågen i träslöjden i skolan jag bygger en sådan i skogen nyckelringarna sätter jag i sågbladet och snöret tvärs över med en träkläpp som jag virar runt ett trä som finns under snöret som gör att sågen spänns upp så den går att använda
Nej, det tror jag inte stämmer...Nissegossen wrote: ↑23 Apr 2025, 12:31 Richard jag har sagt det förut att när moderator1 funktionen slår till på mobilen stoppar den mig på allmän diskussion men den stoppar mig även från att skriva på gästforum, den är en stoppropp på viska, stoppar effektivt alla inlägg ta bort funktionen på mobilen
Mycket märkligt...Nissegossen wrote: ↑23 Apr 2025, 12:45 Funktionen stoppar mig effektivt från alla inlägg på viska på mobilen, det innebär att där jag har snabbast åtkomst kan jag inte göra några inlägg på mobilen på viska