Tråden om snus

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Aia
Indiummedlem

Re: Tråden om snus

Post by Aia »

Har precis lagt in en prilla General lössnus, kaffe färdigt, gott.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Måste snåla med snuset för jag gick aldrig och handlade idag.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Snusbrist :sad: inte helt slut men måste snåla. Skulle kunna gå till macken imorgon bitti. Ikväll går jag ingenstans.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Slutat snusa, kör med nikotinsugtabletter istället. Tänkte sluta med tabletterna när jag använt alla jag har hemma
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Salmiaksnus inne.
Lolnob
Niobmedlem

Post by Lolnob »

Miika wrote: 24 Apr 2025, 09:48 Slutat snusa, kör med nikotinsugtabletter istället. Tänkte sluta med tabletterna när jag använt alla jag har hemma
Hur länge snusade du, tar sugtablatterna bort suget?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Utan snus försmäktar vi.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Har minskat på snusandet och en dosa räcker i två dagar nu.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

En dosa räcker säkert fyra dagar för mig. Har prillan inne länge. Någon som testat Cuba?

"Cuba erbjuder nikotinpåsar i tre goda smaker, Pineapple, Cherry och Blueberry. Påsarna är mjuka under läppen och ger en bra nikotinkick."
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Häromnatten drömde jag att jag tuggade på ett tuggummi - i verkligheten tuggade jag på en Siberia snus. Turboäckligt! Verkligen! Svalde ner lite, för det smakade jävla skit så jag ville bli av med det - och trodde ju det var tuggummi. Mådde illa hela dagen efter. Urk. Tugga inte på snus. Tugga inte på Siberia snus - starkt som skam och smakar förjävla äckligt.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Häromnatten drömde jag att jag tuggade på ett tuggummi - i verkligheten tuggade jag på en Siberia snus. Turboäckligt! Verkligen! Svalde ner lite, för det smakade jävla skit så jag ville bli av med det - och trodde ju det var tuggummi. Mådde illa hela dagen efter. Urk. Tugga inte på snus. Tugga inte på Siberia snus - starkt som skam och smakar förjävla äckligt.
Post Reply