Den finns att hyra på Prime Video nu. Lite saftigt pris, men jag tror jag ska göra det idag. Kostar $5.99
Filmhörnan
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Filmhörnan
Den gick inte att beställa. Det var bara för USA. Kan de ju säga det direkt, istället för när man ska betala! 

De enda filmerna jag kan komma på att jag vill ha är "Gladiator 2" och "Nosferatu". Den förstnämnda filmen är redan släppt, den andra vet jag inte om den är släppt.
"Nosferatu Extended Cut" släpps den 19:e maj och kostar 179 kronor. Jag tror jag väntar på den utgåvan. Annars vill jag ha "Gladiator 2" och "Death Wish 4".
Tittar på den här filmen i SVT-play nu:

- Hercules723
- Hafniummedlem
Tittade på första avsnittet av Dexter. Det var mera brutalt än jag förväntat. Hade väl sett två avsnitt tidigare. Men inte från start och lång var den också. 50 min.
Min gamla arbetskamrat är väldigt filmintresserad. Han har flera hyllplan fulla med filmer. Vi diskuterade James Bond, bland annat "No time to die", den har jag på Blu-Ray. En riktigt bra film.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har titta på Oppenheimer. Inte min kopp te. Ger den 2,5 av 5. För många möten och snack. Kan sälja den som ljudbok.
Väntar på Nosferatu och Sinners
Jag väntar på Director's cut av filmen "Nosferatu". Tror den släpps i mitten av maj.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kul, mrsearlgray. Vilka är dina favoritfilmer?