Hur sov du inatt?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Hur sov du inatt?

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 24 Apr 2025, 07:57 Dåligt. Jag vakna flera gånger. Det gör jag inte i vanliga fall. Kanske för jag slutar med snri.
Jag sover på Qetiapine ett antipsykotika som ges i doser på upp till 900 mg, men det -är depottabletter, jag sover på 150 mg direktverkande tabletter, startdosen ä-r alltid 50 mg på det sov jag inom 20 min, jag Chat tätade med en på viska och jag upptäckte att jag måste stänga ned datorn för jag höll på att somna. jag gick till köket för jag ville ha en sista kopp kaffe satte mig på min kontorsstol som jag körde som värst börsmäklare på stolen höll på att somna höll mig fast i diskbänken när jag började falla gick på toa för att kissa en sista gång, satt på toa höll på att falla för jag var så trött, klä om till för natten innan ni tar sista dosen med medicin och var redan iklädd nattkläderna första gången ni tar Queriapine för det går snabbt gick till sängen, lade nig iknnan huvudet träffade kudden sov jag, med ett uppvak för toa sov jag innan huvudet träffade k udden sov i 10 tikmmar med uppvaket kan rekommendera Quetiapine den gör att jag sover, när jag tagit lägger jag mig till rätta i sängen försöker sova kan vara bra att ta ned tempot så man är redo för sömn, man har annars lätt att missa sömntåget gör man det blir det sen natT INNAN MAN SOMNAR Då verkar inte Quetiapine missa inte sömntåget Quetiapmne är inte vanebildande, man sover och vaknar tidigt, kan vara ide att ta den senare än 20.00 så ni är mer nsturligt trötta då är det lättare att somna då ni varvat ned så man inte missar sömntåget .Jag har höjt dosen till 150 mg till natten för man blir något tillvänjD MED TIDEN; HAR STått på samms dos 150 mg läbge nu<
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vår gamle medlem Alternativ varnade för att missa sömntåget.
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Vaknade i natt av att knäskålen hoppa ur :sad:
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Pysen_87 wrote: 24 Apr 2025, 09:55 Vaknade i natt av att knäskålen hoppa ur :sad:
Usch nåt så hemskt
Har du dåliga knän?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

memphis wrote: 24 Apr 2025, 09:57
Pysen_87 wrote: 24 Apr 2025, 09:55 Vaknade i natt av att knäskålen hoppa ur :sad:
Usch nåt så hemskt
Har du dåliga knän?
Fick operera ena knätt som 11 åring.

Var målvakt i fotboll och en jäkel sparka på mitt knä i stället för bollen...
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Sov sådär, men 8h allt som allt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har sovit ok. Inga mardrömmar i natt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Sömnen var god, somnade senare än vanligt igår, en och en halvtimme senare än normalt steg på sömntåget när det kom, vaknade tidigt i vanlig ordning, ännu inte trött nu på morgonen, skall efter jag skrivit klart, lägga mig och se om jag sluter ögonen och sover något mera nu på morgonen, dryga timmar fram till frukost och kaffe, har fått smak på kaffe igen sedan jag kom hit. De vägde mig när jag kom hit fick sätta mig i en stol med inbyggd våg precis som på Östra sjukhuset då vägde jag 87 kg nu visade vågen 83 kg har snart min idealvikt på ungefär 79 kg
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Alla går ner i vikt utom jag :sad:
Lolnob
Niobmedlem

Post by Lolnob »

Dåligt, sleep score 59
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Kass.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Inte bra nog, jttetrött
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply