Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Ätit middag på restaurang med en kompis.
Jag har lagt fram lite grejer jag måste ha med mig i morgon, och valt ut kläderna. Önskar att jag hade haft en klänning som passade min kropp, men den enda som gjorde det var för kort. Riktigt kortkort.
Så det blir byxor, en blus, en scarf och en kavaj.
Så det blir byxor, en blus, en scarf och en kavaj.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jobbat.
Gått på signering fel dag
Gått på signering fel dag
In a world where you can be anything, be kind.
Morgonpromenad och frukost.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bara vaknat och suttit vid datorn på viska, har inte ens läst tidningen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tvättat, diskat lite, gjort pastasallad, gått med sopor men inget mer städande orkade jag med idag. juste duschade också.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Varit en kortare sväng på stan för främst nikotinprodukter och läsk. Tittat en del på TV. Ätit middag.
Ja vafan har jag gjort idag? Dagen har gått iaf.
Kom just hem från kalaset för min kusin. Hon blev så glad att vi kom. God mat. Prat. Efterrätt. Mera prat.Nu känner jag mig så trött. Blev väldigt trött redan efter middagen, svårt att fokusera. Men det var en lyckad resa till Skellefteå.
På ditvägen åkte vi förbi Northvolt bara för att se. Så tragiskt att detta jätteområde, men jättebyggnader nu inte fungerar längre. Det måste handla om miljarder som investerats till nu ingen nytta.
På ditvägen åkte vi förbi Northvolt bara för att se. Så tragiskt att detta jätteområde, men jättebyggnader nu inte fungerar längre. Det måste handla om miljarder som investerats till nu ingen nytta.
Vi får hoppas att någon vill köpa Northvolt.
Ja det vore ju det bästa. Folk har flyttat från andra sidan jorden för att jobba där. Ett tillskott av yngre människor här i Norrland behövs.