Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen under 1970-talet var det sådana regler om barnet blir allvarligt sjuk och hamnar på sjukhuset då fick inte anhöriga vara hos barnet under sjukhusvistelse. De har ändrat dom reglerna idag för de anser att det var fel av systemet att inte låta sin anhöriga hälsa på barnet på sjukhuset. Sen vet jag inte hur länge jag var på sjukhuset när jag var 5 år gammal - men det kan ha varit från någon månad eller år, för jag minns inte?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen var det väldigt traumatiskt när min mamma och styvpappa slängde ut mig på gatan när jag var 18 år gammal så jag hamnade på dårhuset och blev tvångsmedicinerad/tvångsinlagd. Vad hade jag gjort för att förtjäna det? Jo, jag anklagade en i släkten för incest så på den vägen sitter jag här och är kronisk psykisk sjuk.

Men en sak ska ni veta att på den tiden vad det inte många som visste vad psykisk sjukdom är för någonting. Tänk, min mamma som är snart 80 år gammal börjar först nu undra vad psykisk sjukdom är och likaså min halvsyster som är 50 år gammal undrar också vad psykisk sjuk är. Jag tycker det var väldigt sent påtänkt utav mina anhöriga att börja undra om det först nu när dom skulle ha gjort det redan på 1990-talet.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Man kan kort säga att psykisk sjukdom är när en som är det ser och hör som inte andra friska gör!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, det som jag har tänkt om dagarna på senare tid är vad det var som hände 14: e augusti förra året och 1: a mars i år!? Det var någonting konstigt som hände men jag förstår inte vad?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Någonting var det men vad?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hade bara en cigg kvar för en timme sen men så på grund av litet privatlån så kunde jag köpa cigaretter! Så jag har kaffe och cigg den här helgen i alla fall.

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

En bild som jag har gjort:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick tidningen PC För Alla idag och där står en hel del tester om luftrenare och luftfuktare! Jag har en luftrenare i källaren men jag tröttnade på den för den lät för högt, sen fick jag byta kolfiltret ofta och sen hade jag en fuktmaskin också men tröttnade på att tanka den ofta. Men nu när jag läser dagens luftrenare så är dom ofta kombinerat med luftfuktare och är även app styrd samt verkar det vara lägre decibelljud jämfört för runt 10–15 år sedan. Så jag har lagt luftrenare kombinerat med luftfuktare på min önskelista;

Philips 2-i-1 Luftrenare med luftfuktning - för bättre inomhusluft året runt:

https://www.youtube.com/watch?v=7UWtLm7rFyM
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag fick plötsligt en idé! En cigarett med luftrenarkolfilter! :idea:

Kan det fungera som en hälsosam cigarett?

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Väntar nu på att kiosken ska öppna så jag kan köpa cigg!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Man får be för schizofrena men man bör inte be för schizofrena för schizofrena är besatt av demoner enligt påvar och präster så därför borde det finnas en liknande skylt vid kyrkorna som jag har gjort här men dock lite dåligt ritat:

Image
Post Reply