Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

MsTibbs wrote: 25 Apr 2025, 21:20 Var jättesömnig på jobbet i morse. Hade svårt att sitta och hålla ögonen öppna. Lade mig på golvet, larm på 10 min. Somnade och vaknade pigg!!!!! :D
Får du sova på jobbet?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Zoidar wrote: 25 Apr 2025, 23:29
MsTibbs wrote: 25 Apr 2025, 21:20 Var jättesömnig på jobbet i morse. Hade svårt att sitta och hålla ögonen öppna. Lade mig på golvet, larm på 10 min. Somnade och vaknade pigg!!!!! :D
Får du sova på jobbet?
Lite. Hellre det än att jag får gå hem. Jag tar sällan pauser trots att vi ska.
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det finns en lag som säger att varje arbetsplats över ett visst antal personer måste ha ett vilrum. Man kan säga att man fått huvudvärk och måste vile en liten stund.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Kaffet är slut.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

memphis wrote: 26 Apr 2025, 22:57 Det finns en lag som säger att varje arbetsplats över ett visst antal personer måste ha ett vilrum. Man kan säga att man fått huvudvärk och måste vile en liten stund.
På slutet när jag jobbade och hade hög dos av Hibernal, var jag så trött att jag var tvungen att lägga mig i vilrummet på jobbet. Det var rätt att jag sjukpensionerades.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Orkade inte gå så långt med hundarna idag. Var väl ute i en halvtimme. Jag får kompensera det med pannkak. Deras favoriträtt.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Väntat 2 timmar på pizza, ringde och dom hade tydligen problem med systemet som dom använder... Får vänta lite till...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Orkade aldrig ta tag i disken. Eller duscha för den delen. Vissa dagar blir det ingenting gjort.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Dagens fail var att jag aldrig tog mig till mataffären. Nu har jag slut på läsk.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Vakna alldeles för tidigt. Klockan var inte ens 3. Drömde om en vampyr. Innan jag somna, så var det på radion om folks sexuella attraktion till vampyrer.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 29 Apr 2025, 03:39 Vakna alldeles för tidigt. Klockan var inte ens 3. Drömde om en vampyr. Innan jag somna, så var det på radion om folks sexuella attraktion till vampyrer.
Vempyrkvinnor suger bra, dvs blod
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Post Reply