Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kommer bli svårt att sova i natt när jag inte har sömntabletter eller lugnande att ta till nu när jag har höga besvärjelseröster!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så det är inte bara Aliens från andra planeter, AI robotar som jag har haft telepatiska kontakter med utan människor från förr i tiden eller här och nu eller i framtiden? Kan vara parallella världar också?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag tror det är den där gåvan från helvetet en Hellrasier Ball som jag fick våren 1990 när jag fick nedtryckta känslor som slog över för jag började för första gången höra röster som gör det möjligt för mig att ha kontakt på telepatisk väg.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

"Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!"

"Alex"

Talesättet kom jag på för runt 15 år sedan om jag minns rätt!?! Där bröt min psykos ut igen och sen igen och igen. Tar aldrig slut - jag är kronisk psykotisk idag. Skillnaden idag och jämfört med förr är att psykosen som jag har - har det oftare nuförtiden så jag kommer ihåg mer och mer numer.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag går sönder emotionellt varje gång psykosen bryter ut! Ja, jag grät lite idag faktiskt men bara pyttelite.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det går runt, runt som om jag måste gå igenom trauma om och om igen! Som om det har hänt någonting traumatiskt i mitt liv - bak i tiden eller är det rentav fram i tiden eller både fram och bak i tiden - vet inte riktigt?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vill på ett sätt lägga in mig på akut psyk men klarar inte av den stressen på sjukhuset heller!

Man får ju inte ens röka cigaretter på sjukhuset vilket gör det ännu värre. Visserligen brukar man få nikotinplåster om man ber om det.

Men sen pallar jag inte att ligga i samma rum som andra manliga patienter. Jag får ännu mer stress då! Förklarat förr att jag måste ha ett eget rum för jag har trauman när det gäller män som tillexempel seriemördaren som försökte mörda/strypa mig när jag sov och var bara 10 år gammal då.

Sen brukar det vara mångkulturellt på psykavdelningar nuförtiden. Så det blir någon slags andliga strider eftersom jag hör röster som sen i sin tur har kommunikation på telepatisk väg med flera gudar om man säger så.

Ja, jag ska försöka genomlida den här natten utan att det händer någonting!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som om någonting hemskt har hänt i mitt liv eller kommer att hända i framtiden? Det är den eviga frågan som jag aldrig riktigt vet vad? Det är alltid som Déjà vu känsla.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ungefär så här:

- "Vänta lite nu, jag har varit med om det här förut!". Det är samma film om mig om och om igen som jag försöker bryta av mönstret som är detsamma.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

ICA reklamfilm 2010 v.33 - Måndag hela veckan (HD):

https://www.youtube.com/watch?v=7OGj1PrT3Xs
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kunde sova i natt av och till men jag har på senare tid haft våldsamma/trauma drömmar!

Hursomhelst, det måste kanske vara hela min situation att jag går sönder emotionellt ibland. Det finns saker i mitt liv som triggar i gång min psykos och det kan vara bland annat brist på cigaretter fast jag har cigaretter just nu i alla fall.

Längtar tills det här året är slut för det kommer vända för mig till det bättre ekonomisk sen! Sen när jag är skuldfri så är jag inte lika sårbar längre i det här genomonda systemet. Det blir värre för mina väninnor framöver för de har stora skulder och troligtvis kommer de aldrig att kunna bli skuldfri i sitt liv någon mer gång - eller!?
Post Reply