Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad ser du fram emot?
Nä det är nog lika bra att hålla för mig själv... Om man inte ens kan lita på att inte ens egna familj blir avundsjuka...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja gör det mrsearlgrey. Håll det hemligt. Det är dina pengar, ingen annans. Men trist om det sår split i familjen. Men vad ska du göra åt det? Ge bort alla pengar? Nej, det ska du inte göra.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Om jag fick mycket pengar helt plötsligt skulle nog min mamma vilja ha en del av kakan. Men varför skulle jag ge henne? Hon gav inte mig några pengar när hon fick 2,5 miljoner för gården.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
En kusin som jag har vill dra upp ett arv från 1950-talet i släkten. Pengar är grunden till mycket ont.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja verkligen, folk är så giriga hela tiden...
Ser fram emot när löpet är över. Borde ta ca en vecka från och med nu.
Lottodragning imorgon. Stor Jackpot på Lotto 1, för ingen har haft alla rätt på Lotto 1 på flera veckor. Är det inte lika många som spelar som förr?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har bananer som börjar bli övermogna som jag ska baka banankaka på imorgon, det ser jag fram emot.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Frukost kl 08.00
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com