Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Blir irriterad på mig själv att jag inte tänker som jag borde och som folk gör mest. Kanske är det ett handikapp jag har.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Smöret som jag fryst tidigare, det smakar härskat. Kommer inte frysa smör igen. Varit i en fryspåse.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hur länge har du haft smöret i frysen?Hercules723 wrote: ↑Yesterday, 18:16 Smöret som jag fryst tidigare, det smakar härskat. Kommer inte frysa smör igen. Varit i en fryspåse.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, det är nog 1-2 månader.Geta wrote: ↑Yesterday, 18:19Hur länge har du haft smöret i frysen?Hercules723 wrote: ↑Yesterday, 18:16 Smöret som jag fryst tidigare, det smakar härskat. Kommer inte frysa smör igen. Varit i en fryspåse.

Jag fryser både smör och ost utan några problem. Men mat kan bli härsket om man har det för länge i frysen.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har för mig det var kortdatum när jag köpte den. Men jag fryste direkt. Men "urk" vad det smakar dåligt. Ska kasta den.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tror grannen, han är en yngre kille, sitter och spelar datorspel eller något för han ropar och skriker så... som om han pratar i headset...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Helvete vad dom skriker på varandra...mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 18:52 Tror grannen, han är en yngre kille, sitter och spelar datorspel eller något för han ropar och skriker så... som om han pratar i headset...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Dunkadunkabilar. Epatraktor.
In a world where you can be anything, be kind.