Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Ja jätteskönt! 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vad bra memphis! Jag borde nog kolla upp mitt födelsemärke jag har på ryggen. Den är röd, sånt som Gorbatjov hade på huvudet.
Storkbett?
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mitt SoL-beslut har kommit in som det ska.
Möjligen får jag en summa pengar sista juni, då jag haft LSS fram till idag. De med LSS får en klumpsumma en gång i halvåret, men det får vi inte med SoL-beslut. Visserligen kan jag säkert välja att vara på daglig verksamhet istället via LSS, men då offrar jag hellre pengarna så jag kan vara på Spiran istället.
Möjligen får jag en summa pengar sista juni, då jag haft LSS fram till idag. De med LSS får en klumpsumma en gång i halvåret, men det får vi inte med SoL-beslut. Visserligen kan jag säkert välja att vara på daglig verksamhet istället via LSS, men då offrar jag hellre pengarna så jag kan vara på Spiran istället.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
När jag var uppe vid 02 för att ta en alvedon brus mot huvudvärk passade mammas hund på att tala om att vattnenskålen var helt tom.
Han drog skålen med nosen så att det blev ett ljud när metallen släpades mot stengolvet. Duktig pojke.
Han drog skålen med nosen så att det blev ett ljud när metallen släpades mot stengolvet. Duktig pojke.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har äntligen vikt all tvätt!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Viker eller stryker aldrig min tvätt... Låter de bara hänga på torkställningen ett par dagar, sen hänger jag in det i garderoben. Bryr mig inte om att skjortorna är skrynkliga, bara de är rena...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag har undrat över att folk lägger ner så mycket arbete med att vika tvätt. Vad gör man då?
Glad att jag inte bor på förra stället
Här kan man sova med öppet fönster utan att höra ungarna skrika och gapa.
Av nån anledning så bestämde sig fastighetsbolaget att smälla upp en vatten park
precis under min dåvarande balkong...
Här kan man sova med öppet fönster utan att höra ungarna skrika och gapa.
Av nån anledning så bestämde sig fastighetsbolaget att smälla upp en vatten park
precis under min dåvarande balkong...
- Hercules723
- Hafniummedlem
Smöret som jag haft fryst smakade bra idag. Den var kanske dåligt upptinad igår. 

Tänkte väl det.Hercules723 wrote: ↑Today, 13:30 Smöret som jag haft fryst smakade bra idag. Den var kanske dåligt upptinad igår.![]()