Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Paket igår, fick mina betalkort att se lite flashigare ut...

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Har faktiskt skickat efter ett paket nu på morgonen.
Vad har du beställt Geta?
(Om du vill berätta)
(Om du vill berätta)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Marianne Lindberg De Geers senaste dagbok från Adlibris. Kommer med tidningsbudet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Imorgon kommer mitt paket från apoteket med fluoxetine. 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Orkar inte hämta mitt paket från etnomat.se idag. Inte säkert de har öppet idag heller. Det får bli i morgon.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har hämtat ut ett paket på Säfers tobak, en stor konstgjord fikus. Jag ska vara borta mycket i sommar så jag satsar på att gå över till konstgjorda växter, och ger bort de levande - som är präktiga och fina - så att någon vill ha dem. Jag har en jättefin murgröna som jag gärna vill behålla, men vet inte hur jag ska få till det med vattning. Jag kommer vara borta minst 4 veckor.
Syrran och hennes familj har köpt husvagn - och ska vara på Öland hela sommaren, så hon kan inte heller vattna. Får se om det går att lösa. Jag släpper inte in vem som helst i min lägenhet, vill tex inte ha in någon granne - jag har mängder med dagböcker och texter jag skrivit. Som är högst privat.
Syrran och hennes familj har köpt husvagn - och ska vara på Öland hela sommaren, så hon kan inte heller vattna. Får se om det går att lösa. Jag släpper inte in vem som helst i min lägenhet, vill tex inte ha in någon granne - jag har mängder med dagböcker och texter jag skrivit. Som är högst privat.