Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag rubbade X-Y-Koordinationen på ett andligt plan när det gäller rymdstenen mot planeten jorden!

Men kommer min rymd sten sen år 2032 så handlar det inte om seriemord utan massmord i stället!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Det är första gången jag har sett dig ge ett datum.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok, men jag har skrivit om årtalet när rymd stenen kommer tidigare i min tråd - så du måste ha missat det!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Passa på att leva i 7 år till år 2032 för sen kan det vara slut enligt mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag själv ska supa i 7 år!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är 50 + nu men sen 60 + är det mer eller mindre slut med allt på jorden! Detta enligt min vanföreställning som kanske inte är en vanföreställning.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

- Utan är på riktigt!
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Har sett detta datum innan. Blir en verklighetsprövning om jorden inte går under :think: Då kanske din psykos varit en lögn och du kan släppa den
'cause the freak inside controls my mind
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, jag skulle bli väldigt förvånad över detta om det inte sker år 2032 med tanke på att Gud, demoner och Aliens är involverad också i mig i detta med min rymd sten - på ett andligt plan! Som sagt, när året 2032 har gått då först får jag veta om allt var bluff eller inte.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Enligt präster och påvar så är jag besatt av demoner eftersom jag har diagnosen schizofreni! Sen brukar präster och påvar jämt vara involverad i mina psykoser. Sen också, så har jag levt i en andlig verklighet - på riktigt sen våren 1990 när jag då började höra röster/telepati men som psykiatrin kallar för hörselhallucinationer.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

I höstas som var så var partiledaren Ebba Busch i Kristdemokraterna och även Ulf Kristerssons fru som är präst involverad i min psykos! Kombinerad med Aliens för Aliens "De Grå" är alltid där i bakgrunden och tittar på mina psykoser om man nu kan säga så.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Lite som om Aliens "De Grå" håller i alla trådar när jag är psykotiskt!
Post Reply