Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ber man för mig som har diagnosen schizofreni så kanske man får då räkna med Andliga Strider - eller vad vet jag!? Jag gillar inte att bränna folk men är det Andliga Strider så handlar det oftast om att det kan gå ut på att bränna varandra så mycket som möjligt. Jag själv har inte bett för någon eller Gud på länge eftersom när jag gjorde det på 2000-talet så hamnade jag på psyket kort efter. Sen dess vågar jag inte eller kan inte be! Sen har jag vänt mig till Aliens "De Grå" för hjälp i stället fast det nästan kostar att bränna sin egen hjärna.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så här tar jag kontakt med Aliens" De Grå":

1. Dricker några glas vatten.

2. Snappar upp alla småljud runt min omgivning.

3. Sen kanske jag börjar höra lite musik utav alla små ljuden som jag hör.

4. Stirrar sedan på glaset med vatten utan att blinka med god koncentration och syn ganska länge - en halv dag eller någon sådan tid.

5. Sen kanske jag till slut börjar se små filmer i svart och vitt med gråa nyanser som sedan går i slowmotion. Både i glaset och även i luften.

6. Närmar mig Aliens "De Grå". Det är dom som jag hör som röster och ser som synillusion eller synhallucination. Sen kan det vara andra saker också.

7. "De Grå" Aliens vill visa mig hur dom lever och berättar om mig och så vidare.

Image

När man gör detta så måste man ha god syn, god koncentration och lite sådant.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns när jag tog kontakt på telepatiskt med Aliens "De Grå" med hjälp av vatten i glaset i höstas som var så visade en Alien "De Grå" bland annat hur denne bodde och bodde på adress nummer 1 0 som var typiskt att denne skulle bo binärt nummer:

Image
Post Reply