Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Jag försöker räkna ut hur jag ska bli av med mina gamla möbler, när jag ska in på äldreboende.
Kan väl nån second hand ta? Eller betala en flyttfirma? De kan väl köra dem till tippen?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Skulle vilja ha en sån där färgbok för vuxna, där konturerna redan finns men man ska fylla i de tomma fälten. Helst med buddhistiskt tema. Har inte hittat nån än.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Är det klart att du ska bo på boende Geta?
Min mormor bodde själv, fram till hennes sista månad (97 år gammal), då hon fick typ palliativ vård. Nu är det ett jättebråk mellan min mamma o hennes systrar om vem som ska ha vad...
O vi kan inte åka upp till hennes begravning heller, då vi fått fel datum två ggr o fått omboka o avboka hotellet.
EDIT: Nu fick jag en tanke om jag skulle åka upp själv med tåg, jag vill närvara på min mormors begravning!
O vi kan inte åka upp till hennes begravning heller, då vi fått fel datum två ggr o fått omboka o avboka hotellet.
EDIT: Nu fick jag en tanke om jag skulle åka upp själv med tåg, jag vill närvara på min mormors begravning!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Är det lång bort?Richard wrote: ↑Today, 13:04 Min mormor bodde själv, fram till hennes sista månad (97 år gammal), då hon fick typ palliativ vård. Nu är det ett jättebråk mellan min mamma o hennes systrar om vem som ska ha vad...
Ganska så, i Lindesberg, några mil ovanför Örebro. Det är runt 55 mil. Jag kan säkert få bo över en natt hos nån av mina mostrar, trots att de är i bråk med min mamma.zoegas wrote: ↑Today, 13:17Är det lång bort?Richard wrote: ↑Today, 13:04 Min mormor bodde själv, fram till hennes sista månad (97 år gammal), då hon fick typ palliativ vård. Nu är det ett jättebråk mellan min mamma o hennes systrar om vem som ska ha vad...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/