Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Jag har inget sug att vara inne i stan, fast jag bor centralt. Är inte intresserad egentligen av stadens faciliteter. Som affärer, restauranger och krogar. Det är bra att bo nära resecentrum. Och det är bra cykel, gång och springvägar. Här får Loppan inga fästingar. Vi kan cykla året runt.
Matat fram armbandsklockan från 1 till 2. Det var ju bara 30 dagar i april, så då måste jag kompensera för det på min 20-åriga klocka.
Mest sovit. Trött fortfarande.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Klippt mig och far
Lunch på restaurang
Köpt mat ica
Apoteket medicin
Gjort hemgjord pizza
Lunch på restaurang
Köpt mat ica
Apoteket medicin
Gjort hemgjord pizza
In a world where you can be anything, be kind.
Handlat
Lagat mat
Promenerat
Tittat på Masked Singer
Hjälpt svärmor
Lagat mat
Promenerat
Tittat på Masked Singer
Hjälpt svärmor
Morgonpromenad och frukost.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har bara hunnit ta medicinen och borsta tänderna.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har sovit för länge. Nu blir allt försenat. Men jag sätter ingen väckarklocka längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sittgympade 30 minuter.
Simhallen!!!!!! Simmat flera längder, bubbelpool varmt, bastu och isdusch!
In a world where you can be anything, be kind.
Varit till bibblan och läst tidskrifter. Classic Motor och Nostalgia, de har blivit så dyra att köpa - ca 100:- st.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tog dagens promenad, skulle höämta ut pengar på närmaste bankomat, är van vid att klara mig själv, jag sade till en anställd jag går och tar ut pengar på närmaste bankomat, gick och när jag satte mig att vila första gången kom en annan anställd och var ledsagsre, jag sade till henne, jag är van vid att klara mig själv, nästa gång vill jag gå ensam. Senare sadejag, att du är enbart stressande, jag stressar inte dig, sade hon, jag sade att du är med mig, på dina premisser, inte mina, blotta det faktum att du går med mig, är stressande, du säger när jag vilar, kan vi gå? Och du har en förmåga att dra upp tempotg oavsett vad du säger är du stressande, nästa gång vill jag inte ha med mig någon, vi kommer ttill Sahlgrenska och huset precis i Ingången håller på vas och bankomaten var där, huset var avspserat för det håller på att rivas för att ge plats för nytt hus med en gångbro över stora vägen där spårvagnen går så de får direkt tillgång till medicinareberget där studenterna går, på annat ställe finns redan en gångbro över men det är inte samma hus. Tjejen är här nu, låter henne ta över datorn.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com