Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad tänker du på just nu?
itter nu vid fatorn då hon har gått hrm, hon har inget intenet hemma, så hon får sitta här när hon är här
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com

Det är nog detta som jag vänder mig främst emot, att barn tror man ska leka med pengar som insats?
Har duschat Birk. Har torkat med handduk och gått ut så han får skaka sig ordentligt. Han viftar på svansen iallafall? :)
In a world where you can be anything, be kind.
Funderar på steka potatis med lax eller ägg.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Finns inget gladare än en hund som duschat färdigt

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Grannar som skriker och gapar på varann. Händer en gång i veckan. Undra varför man fortsätter träffas när det är så.
Kattpassning gick bra, men sista dagen ville kattungen leka och råkade snitta mitt långfinger
Det var inte avsiktligt så jag skällde inte utan svor för mig själv och satte på ett stort plåster på mitt blodiga finger. Kanske kunde varit försiktigare, men jag visste inte att kattungen lurpassade under bordet och skulle ta tillfället i akt och spetsa genom duken som hängde ner för bordskanten. Det har börjat läka nu, så tänker att jag kan använda handen någorlunda normalt om ett par dagar

'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kattungars klor är speciellt vassa.Nobel wrote: ↑Yesterday, 19:24 Kattpassning gick bra, men sista dagen ville kattungen leka och råkade snitta mitt långfingerDet var inte avsiktligt så jag skällde inte utan svor för mig själv och satte på ett stort plåster på mitt blodiga finger. Kanske kunde varit försiktigare, men jag visste inte att kattungen lurpassade under bordet och skulle ta tillfället i akt och spetsa genom duken som hängde ner för bordskanten. Det har börjat läka nu, så tänker att jag kan använda handen någorlunda normalt om ett par dagar

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det låter logiskt!!! :D
In a world where you can be anything, be kind.
Ja, sylvassa. Dagen efter kom ägarna hem och klippte klorna direkt på den lilla gosingenmrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 19:25Kattungars klor är speciellt vassa.Nobel wrote: ↑Yesterday, 19:24 Kattpassning gick bra, men sista dagen ville kattungen leka och råkade snitta mitt långfingerDet var inte avsiktligt så jag skällde inte utan svor för mig själv och satte på ett stort plåster på mitt blodiga finger. Kanske kunde varit försiktigare, men jag visste inte att kattungen lurpassade under bordet och skulle ta tillfället i akt och spetsa genom duken som hängde ner för bordskanten. Det har börjat läka nu, så tänker att jag kan använda handen någorlunda normalt om ett par dagar
Hoppas fingret läker bra.
![]()

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vill måla stort, asså riktigt stort, tänk typ en vägg stort... har hittat en linneduks rulle på 10mx150cm på skapa mer men den kostar 1600kr så får vänta lite med att köpa den. Annars tänker jag försöka mig på att göra mina egna målardukar sen. Blir nog billigare i längden.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Du kanske kan skriva till kommunen att du vill måla en vägg på/i någon byggnad, men att kommunen får stå för materialet, och att du gör jobbet utan betalning. Presentera dig och kom med förslag på någon "tråkig" plats i din stad, skicka med en estimering på vad allt materiel kommer kosta + en skiss. Om du orkar, så skulle ju det vara ballt att ha i sitt CV. Dessutom skulle du göra något för att kulturellt berika kommunen. Har själv skrivit till kommunen en gång, och då byggde kommunen ett utegym åt ossmrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 19:42 Vill måla stort, asså riktigt stort, tänk typ en vägg stort... har hittat en linneduks rulle på 10mx150cm på skapa mer men den kostar 1600kr så får vänta lite med att köpa den. Annars tänker jag försöka mig på att göra mina egna målardukar sen. Blir nog billigare i längden.