Jo definitivt. Jag har, det som besvärar mig mest men som inte är akut - är bröstryggsproblrm, som jag haft sen jag blev tjock till 110kg som varit matchvikt för mig de senaste 12ish åren. Jag har gigantiska, tunga, bröst. Ländryggssmärtsn är mer akut. Diskbråcket har jag haft i ca 25 år - men det har besvärat mig väldigt lite genom åren. Men nuså. Vet faktiskt inte varför - inget trauma, satte in akut. Om det är det att jag varit rejält mer aktiv nu några veckor.
Håller på att gå igenom gigantiska mängder med kläder, full uppsättning i alla storlekar från 40 till 50. Har sjukt mycket kläder i öppen förvaring, i sovrummet. Det är alltid sjukt dammigt där. Nu har jag dammat av alla kläder - och ska skicka massa till Sellpy. Jag är inte färdig än utan kanske halvvägs.
Kan inte direkt göra mer för stunden, bortsett från ryggsmärtan. Jag har en massa överfulla ikeakassar med kläder som står i vardagsrummet, i väntan på avhämtning.
Och syrran och hennes man och kids, ska sälja sitt hus och flytta. Och jag har massa grejer från den som de lagrar här till flytten. De har fotografering idag och sen visning. Och de bor compact living och har väldigt lite grejer för förvaring. Och nu vid fotograferingen och visningar vill de ha det fint och ordnat, såklart. Garderober och allt sånt kommer fotograferas, och på visningar kommer ju folk kolla garderober och vind. Och med fem ungar och en hund blir det ju mycket bröte. De har kört massa till tippen oxå. Men de grejer de vill ha med till nya lägenheten står hos mig.
Så jag får avvakta med vidare röjning hemma hos mig , tills det finns mer utrymme för hantering av grejerna. Och så kom ju ryggen i vägen. Men det passar ändå ganska bra - att ta en paus tills jag då blivit av med alla kläder.
Men ja - tunga bröst. Som satan. Drar 80 J i bh storlek.