Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Fick för mig alldeles nyss att alla nya medlemmar här är en och samma person. Lite likt Björks 12-nicks-mannen. Men jag tror att det skulle krävas 12 datorer att ha 12 alias om man regisreras efter IP-nummer.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har också kommit till den slutsatsen att forum inte är bra när man har en psykos sjukdom och viska är inget undantag.
Det har du rätt i. Det blev väldigt galet för mig 2016 då internet (facebook) drev mig in i en ganska våldsam psykos. Jag anser att det var tur att jag överlevde.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hungrig. Två timmar till lunch…
In a world where you can be anything, be kind.
Nöjd, har städat i källaren
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Fortsätter röja. Den här nya energin, som en normal människa - kommer att ge mig ett välordnat hem. Jag pysslar på.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Var har den där energin kommit ifrån?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Farsans njurvärden är inte bra alls.
Han ska få ta mer vätskedrivande under helgen
Nya prover i nästa vecka
om det inte blir bättre
kommer han att läggas in igen...
Han ska få ta mer vätskedrivande under helgen
Nya prover i nästa vecka
om det inte blir bättre
kommer han att läggas in igen...
Ja det är så himla skönt! Jag fattar inte hur jag hade tryckt in kläder, och sparat, på varenda centimeter i garderober och lådor. Helt sjukt!
Jag satte ut imovane för ett tag sen, tror - verkar ju så - att jag var rätt zoombie av den. Och sertralin är nästan utsatt. Jag har mått bra ganska länge och har haft hyfsat med energi, men med imovane utsättningen känner jag mig nästan normalfrisk. Jag sover för det mesta bra, och har tagit tag i projekt som jag inte orkat på tio år. Jag är glad.
Vad skoj!amandara wrote: ↑Today, 17:37Jag satte ut imovane för ett tag sen, tror - verkar ju så - att jag var rätt zoombie av den. Och sertralin är nästan utsatt. Jag har mått bra ganska länge och har haft hyfsat med energi, men med imovane utsättningen känner jag mig nästan normalfrisk. Jag sover för det mesta bra, och har tagit tag i projekt som jag inte orkat på tio år. Jag är glad.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34