Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by memphis »

Fick för mig alldeles nyss att alla nya medlemmar här är en och samma person. Lite likt Björks 12-nicks-mannen. Men jag tror att det skulle krävas 12 datorer att ha 12 alias om man regisreras efter IP-nummer.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Har också kommit till den slutsatsen att forum inte är bra när man har en psykos sjukdom och viska är inget undantag.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det har du rätt i. Det blev väldigt galet för mig 2016 då internet (facebook) drev mig in i en ganska våldsam psykos. Jag anser att det var tur att jag överlevde.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Hungrig. Två timmar till lunch…
In a world where you can be anything, be kind.
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Nöjd, har städat i källaren
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Fortsätter röja. Den här nya energin, som en normal människa - kommer att ge mig ett välordnat hem. Jag pysslar på.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

amandara wrote: Today, 11:46 Fortsätter röja. Den här nya energin, som en normal människa - kommer att ge mig ett välordnat hem. Jag pysslar på.
Måste vara så skönt! :smile:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: Today, 11:46 Fortsätter röja. Den här nya energin, som en normal människa - kommer att ge mig ett välordnat hem. Jag pysslar på.
Var har den där energin kommit ifrån?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Farsans njurvärden är inte bra alls.

Han ska få ta mer vätskedrivande under helgen

Nya prover i nästa vecka

om det inte blir bättre
kommer han att läggas in igen...
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

mrsearlgray wrote: Today, 11:48
Måste vara så skönt! :smile:
Ja det är så himla skönt! Jag fattar inte hur jag hade tryckt in kläder, och sparat, på varenda centimeter i garderober och lådor. Helt sjukt!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Zoidar wrote: Today, 14:19
Jag satte ut imovane för ett tag sen, tror - verkar ju så - att jag var rätt zoombie av den. Och sertralin är nästan utsatt. Jag har mått bra ganska länge och har haft hyfsat med energi, men med imovane utsättningen känner jag mig nästan normalfrisk. Jag sover för det mesta bra, och har tagit tag i projekt som jag inte orkat på tio år. Jag är glad.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: Today, 17:37
Zoidar wrote: Today, 14:19
Jag satte ut imovane för ett tag sen, tror - verkar ju så - att jag var rätt zoombie av den. Och sertralin är nästan utsatt. Jag har mått bra ganska länge och har haft hyfsat med energi, men med imovane utsättningen känner jag mig nästan normalfrisk. Jag sover för det mesta bra, och har tagit tag i projekt som jag inte orkat på tio år. Jag är glad.
Vad skoj! :smile:
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply