Vad har du på dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Lolnob
Litiummedlem

Re: Vad har du på dig just nu?

Post by Lolnob »

Det här
Attachments
20250509_075913.jpg
20250509_075913.jpg (2.63 MiB) Viewed 125 times
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Nissegossen wrote: Yesterday, 04:30
amandara wrote: 08 May 2025, 21:25
Krokus wrote: 08 May 2025, 20:06

Häftigt! 8-)
Jag tycker oxå kilt är coolt :-) .
Mansplagg, kan undra om alla har kalsonger under, själv sitter jag i ett nattlinne, eftersom damkläder är bekvämare en mäns nattskjortor, tvångströja i jämförelse
För några år sen när Quality Match hotel byggdes här centralt, var det massa byggare som jobbade i byggarkjol/kilt. Rätt coolt.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jobbare tycker att det är svalare med kjol..
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Mjukisbyxor och t-shirt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Klädd helt i svart idag. Låter parfymen och vita sneakers poppa.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Vita sneakers är så snyggt på sommaren :smile:
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja visst är det :smile:
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Förr kritade man gymnastikskor. Vita skor är nog inte så lyckat vid stora fötter.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Tröja med bröstficka, går för kortärmad skjorta, tunn ylletröja, fritidsbyxor strumpor kalsonger, på natten sover jag i nattlinne, skall be god man köpa 2 st till, det behövs på sommaren gick jag omkring med bara nattlinne hela dagarna, nu med ac så beehövs inte det och här får jag ta på kläderna innan jag lämnar rummet, annars går nog pe´sonalen i taket. Kom aldrig till banken vilket var det primära målet, får åka bil dit förjag måste ha transport dit, jag klarar inte att ta mig dit och tillbaka har för ont för det

Har varit utan internet sedan i morse, försökte sova nu på eftermiddagen men kunde inte sommna, men vila fick jag. Var på väg till banken, men det var så jobbigt att gå, så jag gick till Sahlgrnska tog 6 ans spårvagn mot linnneplatsen sedan Linnegatan och hoppade av för systemet där, där fanns en bankomat på vägen, sedan frågade jag om närmaste apotek, det låg ca 100 m ifrån längre ned på gatan sedan sahlgrensk och änggårdens boenboende som det heter här, adressen säger jag inte, men den som vill ha konakt med mig kan skicka e.mail til mig står längst ned under varje inlägg eller pm här på sidan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Geta wrote: Yesterday, 15:26 Förr kritade man gymnastikskor. Vita skor är nog inte så lyckat vid stora fötter.
Sneakers som är skobeklädnaden nu för tiden är ofta vita tipset är disk eller tvättmaskin och tandkräm
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Nattlinne
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Sovkläder. Fick duscha av mig för jag blev helt blöt av svett av att städa tvättstugan efter mig. Det är inte normalt, som jag svettas. Kläderna blir blöta.
Post Reply