Klarar du verkligen det?
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Jag trodde inte det då jag inte fick nån reaktion. Men har ändrat mig då jag inte haft psykotiska symtom nästan alls sen infusionen!
In a world where you can be anything, be kind.
Geta,
Vet faktiskt inte. Den utbildningenanordnaren som jag har hittat har individuell studietakt. Inget CSN.
Vet faktiskt inte. Den utbildningenanordnaren som jag har hittat har individuell studietakt. Inget CSN.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
du är med i en undersökning där man använder sig av en MS medicin Ms Tibbs och jag läste lite om jag minns rätt gällande forskningen är tanken bakom att det kan komma från schizofreni då från en inflammation i hjärnan och man prövar medicinen på en grupp som inte fått fullt skydd av den medicin de tar. Det är intressant jag har anmält att få nyhetsbrev från hjärnfonden. Kan rekommendera det.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Det är inte mig grannen skriker på iallafall. Gick typ och la mig när han kom hem idag och han skrek så högt att han väckte mig flera gånger…
Undrar verkligen vad det är han skriker på?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag funderar på att börja äta lunch på Fontänhuset varje vardag. Det skulle va bra för mig att träffa lite likasinnande mer regelbundet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har du ett fontänhus där du bor ?
"Kära granne, din passion hörs ända in till min lägenhet – nästan som en gratis livekonsert varje gång! Skulle du kunna ge mina öron en liten paus?"mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 18:21 Det är inte mig grannen skriker på iallafall. Gick typ och la mig när han kom hem idag och han skrek så högt att han väckte mig flera gånger…

'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Haha Ja!Nobel wrote: ↑Yesterday, 19:28"Kära granne, din passion hörs ända in till min lägenhet – nästan som en gratis livekonsert varje gång! Skulle du kunna ge mina öron en liten paus?"mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 18:21 Det är inte mig grannen skriker på iallafall. Gick typ och la mig när han kom hem idag och han skrek så högt att han väckte mig flera gånger…
Undrar verkligen vad det är han skriker på?![]()

Om jag ska gymma. Vore bra! Lite bänk och mark-rodd.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Känns som att döden är nära på något sätt? kanske bara är dödsångest...