Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Haha, ja, det kan vara skrämmande. Jag har inte använt facebook på 7 år. Deras AI måste tro att jag är död eller något...
'cause the freak inside controls my mind
Förstår inte vad du menar med AI och facebook.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
De kommer använda din information på Facebook för att träna ai robotar framöver... fick mejl om det från Facebook.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det mejlet har jag också fått. Jag skickade in ett protestmejl.mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 19:20De kommer använda din information på Facebook för att träna ai robotar framöver... fick mejl om det från Facebook.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jo tänkte göra det med men valde att istället radera Facebook. Använder det så lite ändå.femfemman wrote: ↑Yesterday, 19:40Det mejlet har jag också fått. Jag skickade in ett protestmejl.mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 19:20De kommer använda din information på Facebook för att träna ai robotar framöver... fick mejl om det från Facebook.
Väntar på att kakan ska bli klar. 25 minuter kvar i ugnen. Sedan måste den såklart svalna en stund.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Banankaka. Massor med socker, hela 3 dl!
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
du får testa Camilla Hamids recept med choklad i! 

men hur ska de kunna träna AI robotar med hjälp av information från facebook så mycket av värde sägs inte att en AI robot skulle ha någon behållning av det. Eller är det i syfte för att studera människans natur för i sådana fall faller vi platt och det är något som faktiskt i långa loppet kan skada om det bakom robotarna finns en psykopat med högt IQ