Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Varit på arbetsterapi och pratat med psykologen
Gött ju! Som du säger - det värsta som kan hända är att du får ett nej. Värt. Schizofreni är SÅÅÅ mycket mer handikappande än ADHD, de flesta av dem kan jobba och kan vara framgångsrika. Även om skolan gått knöligt är de kreativa och kan ta sig fram i samhället. Schizofreni och alla mediciner som kommer med det , man/ni är ganska satta ur funktion. Jag med min schizoaffektiv diagnos har ju varit helt satt ur spel i decennier av sjukdomen och medicinerna som man behöver. Stay strong and carry on.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Tack!amandara wrote: ↑20 May 2025, 11:29 Gött ju! Som du säger - det värsta som kan hända är att du får ett nej. Värt. Schizofreni är SÅÅÅ mycket mer handikappande än ADHD, de flesta av dem kan jobba och kan vara framgångsrika. Även om skolan gått knöligt är de kreativa och kan ta sig fram i samhället. Schizofreni och alla mediciner som kommer med det , man/ni är ganska satta ur funktion. Jag med min schizoaffektiv diagnos har ju varit helt satt ur spel i decennier av sjukdomen och medicinerna som man behöver. Stay strong and carry on.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Handlat o sovit
Intervjuad av psykuater för projektet
In a world where you can be anything, be kind.
tvingad till blodprov... urk
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Känns som jag inte gjort nånting i dag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Han sa ”vi kan åtminstone fastslå att du mår bättre nu än första gången du var här ”
In a world where you can be anything, be kind.
Låter ju jättebra Tibbs!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tog en rejält tilltagen promenad idag. Efter det middag, och efter middagen somnade jag.
Idag var första dagen i år som jag kände doften av frisk grönska. Såg även svalor, och en ekorre.
Idag var första dagen i år som jag kände doften av frisk grönska. Såg även svalor, och en ekorre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Härligt!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34