Nja, kanske inte för mycket, men däremot ha åtminstone två dagar i rad som du är ledig. Och kanske inte två klienter/brukare på samma dag. Men det är kanske svårt att få till ett bra schema?
Fick känslan att någon spydde
Moderator: Moderator 1
Re: Fick känslan att någon spydde
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har 7 pass totalt. Ska jag vara ledig två dagar måste jag ha två brukare samma dag.
Enligt mitt nya schema kommer jag med början nästa vecka vara ledig tors, fre och sön.
Last edited by Zoidar on 30 Oct 2021, 19:39, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hm... Svårt.
Har du diskuterat detta med en arbetsterapeut? Vad säger vår expert, det vill säga Geta? :)
Har du diskuterat detta med en arbetsterapeut? Vad säger vår expert, det vill säga Geta? :)

Nej, borde väl prata med någon om det.
Geta,
Jag skojade lite bara. Det var länge sedan du jobbade, samt att det är väl inte seriöst att ge tips via nätet, med sitt yrke.
T ex om någon har huvudvärk och vänder sig till Amandara på nätet, och vill ha tips på sjukgymnastövningar. Att ha huvudvärk finns miljontals tänkbara orsaker till.
Äh, jag är trött och svamlar. Hoppas att du inte tar illa upp! Och hoppas att du förstår vad jag menar.
Jag skojade lite bara. Det var länge sedan du jobbade, samt att det är väl inte seriöst att ge tips via nätet, med sitt yrke.
T ex om någon har huvudvärk och vänder sig till Amandara på nätet, och vill ha tips på sjukgymnastövningar. Att ha huvudvärk finns miljontals tänkbara orsaker till.
Äh, jag är trött och svamlar. Hoppas att du inte tar illa upp! Och hoppas att du förstår vad jag menar.
Har inte jobbat med sånt.
Ok! Är det olika inriktningar inom arbetsterapeutyrket?
Ja, det är väldigt många inriktningar. Man kan specialutbilda sig.
Vet inte om jag varit hos en arbetsterapeut. Var träffar man en sån? De har en på Fontänhuset kom jag på. Tycker bara inte han verkar så duktig.
Last edited by Zoidar on 30 Oct 2021, 21:28, edited 1 time in total.
Geta,
Ja, då fattar jag. Tack!
Ja, då fattar jag. Tack!

Jag anlitade en arbetsterapeut på Vårdcentralen i våras. Hon kom med
kryckkäppar och duschpall.
kryckkäppar och duschpall.