De symptom vi har/har haft
Moderator: Moderator 1
Re: De symptom vi har/har haft
Har haft lite knasiga tankar de senaste dagarna. Att jag är en av de personer som styr mycket här i världen. Det är svårt att förklara varför det skulle vara på det viset. Men det finns ett antal sådana personer.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det låter lite scary.
Ja 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Är det synkronicitet det kallas? Memphis har skrivit om detta. Jag gick in på Facebook förut o där var en ny film. Det var folk som stal människors paket utanför deras dörrar. Creepy...
Paketet är nog bara försenat Fantasio. Jag brukar också vara rädd för att nån ska sno min post, men det har hittills aldrig hänt.
Djävulstalet envisas medan dyka upp. Just nu i den allmänna kategorin:
660
2999
9
1333
660
2999
9
1333
-
- Guldmedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
vanföreställningen om att min morfar försöker ta kontakt med mig har varit stark idag, kändes som att han försökte prata med mig genom lågan på ljuset jag tände... har haft denna vanföreställningen länge nu
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min hyresvärdinna i Örebro sa att jag var medial. Vet ej varför.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Min mamma påstår att jag också är det och är "öppen", hon tror mycket på spöken och skit.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja, när man är "öppen" tar de döda kontakt.
Jag kan se personer som inte borde finnas där. Kan mitt öppna sinne teleportera människor?
'cause the freak inside controls my mind