Rökning
Moderator: Moderator 1
Re: Rökning
Det har blivit fyra cigaretter idag. Ska nog ned på gården för en till snart.
Klockan är 20 över nio på kvällen och jag står kvar på fyra rökta cigaretter. Är inte speciellt sugen på en till.
Klockan är 20 över nio på kvällen och jag står kvar på fyra rökta cigaretter. Är inte speciellt sugen på en till.
Idag har det gått lite sämre med rökningen. Tror jag har rökt sju cigaretter, tyvärr.
Du gör det bra med rökningen Fantasio. Se det braiga du gör.
Tack, amandara! Var nyss nere på gården för ett bloss till.
Jag kör med snus. Im an addict.
Två cigaretter på mottagningen, kanske fem på mötesplatsen och tre hemma. Det blir tio stycken. Upp till tio om dagen tycker jag är godkänt. Nu vill jag inte gå ned på gården igen, man vet aldrig vad som kan hända. Nu tar jag mig en sugtablett istället.
Har du 1mg eller 2mg tabletter?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag vet inte, har slängt kartongen. Men jag vill minnas att jag köpte den varianten med högst dos nikotin. Har en sådan tablett kvar, sedan går jag in på en kartong (jag har redan tagit några av de tabletterna) med små plastburkar tabletterna ligger i. De är mindre än de jag har en kvar av och ligger på fyra milligram.
Ok! Tror 2mg är max på de större sugtabletterna.Fantasio wrote: ↑02 Nov 2021, 00:23 Jag vet inte, har slängt kartongen. Men jag vill minnas att jag köpte den varianten med högst dos nikotin. Har en sådan tablett kvar, sedan går jag in på en kartong (jag har redan tagit några av de tabletterna) med små plastburkar tabletterna ligger i. De är mindre än de jag har en kvar av och ligger på fyra milligram.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det stämmer säkert.Zoidar wrote: ↑02 Nov 2021, 00:30Ok! Tror 2mg är max på de större sugtabletterna.Fantasio wrote: ↑02 Nov 2021, 00:23 Jag vet inte, har slängt kartongen. Men jag vill minnas att jag köpte den varianten med högst dos nikotin. Har en sådan tablett kvar, sedan går jag in på en kartong (jag har redan tagit några av de tabletterna) med små plastburkar tabletterna ligger i. De är mindre än de jag har en kvar av och ligger på fyra milligram.