Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Hunden var hos veterinären och det kalaset gick på ca 750kr.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Varför var ni hos veterinären denna gång, Krokus?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Han får en injektion med artroshämmande och smärtstillande medicin en gång i månaden. :)
Oj! Så du betalar 750 kr i månaden nu?! Det var mycket pengar det. Får du tillbaka nåt på försäkringen?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nja, tvivlar på det. Självrisken är 2000kr nånting, plus 25% hos Agria. Undvik Agria om ni kan, ni som har hund.
Men det finns nåt som heter karens tror jag. Det betyder att om det är ett pågående sjukdomsfall så betalar man bara en självrisk per år eller något sånt. Det brukar alla försäkringsbolag ha.
Jag undviker Agria för att de är ganska dyra. Har försäkring hos Moderna nu, och betalar 285kr i månaden för en försäkring med 1100kr i självrisk +15%. Men det kan vara dyrt att byta försäkring på en gammal hund.
Jag undviker Agria för att de är ganska dyra. Har försäkring hos Moderna nu, och betalar 285kr i månaden för en försäkring med 1100kr i självrisk +15%. Men det kan vara dyrt att byta försäkring på en gammal hund.
Jaha! Tack! Får kolla upp det! :)
Mini-tangentbord för att styra min planerade medieinstallation....

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har ett gammalt tangentbord med gammal fattning och min Windows dator har den gamla fattningen, på det kan jag reglera och stänga en ljudspelare med hjälp av knappar på tangentbordet. Tangentbordet är normalstort, kanske lite större än vanligt. Upplyst har jag ett vanligt men utan knappar för ljudet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Mat 355 kr. Trodde jag skulle åka på avstämning idag och behöva ta upp alla varor, men slapp än en gång!
Har inte köpt nånting idag, men igår köpte jag en ram 100×70 cm till en stor affish som jag har. Har nu ramat in affischen och det blev snyggt minsann!
Mat och dryck för 253kr.