Rökning
Moderator: Moderator 1
Re: Rökning
Aha då är jag inte helt säker. Kör själv med 1mg. När jag tar för många börjar jag må illa.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Onödig tråd för mig som slutat röka. Tråden om snusning är mera aktuell
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Eftersom jag legat och sovit hela dagen har det bara blivit två cigg hittills idag. Ska strax ta mig dagens tredje.
Tyvärr har jag rökt lite för mycket. Kanske sex stycken på mötesplatsen och två hemma. Mindre bra, men jag vill röka för att lugna nerverna.
8 är inte särskilt mycket på en dag.
Du kanske har rätt, yrväder. Tack!
Varför röker du så mycket på mötesplatsen? Drar de andra med dig ut och röka?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nej, jag vet inte. Det är så smidigt att gå ut och röka i och med att det ligger på markplan. Känner att det eibland kan vara svårt att sitta still vid cafébordet.
Jag rökte ett paket om dagen förut.
ZYN blev min räddning. Höll på i kanske 5 månader, sen slutade jag med det också.
Livet är bättre utan. :)
ZYN blev min räddning. Höll på i kanske 5 månader, sen slutade jag med det också.
Livet är bättre utan. :)
Det kan ha blivit sju cigaretter hittills idag och det är ju rätt bra. Men då ska man ha i åtanke att jag inte klev ur sängen förrän kvart över tre på eftermiddagen.
Strongt av dig, Nattljus!
Strongt av dig, Nattljus!
Tack Fantasio!
Rökte i 20 år, och vet inte hur många gånger man försökte sluta innan det alltså. 1000 gånger, minst! Försökte med allt, till och med Champix.
"Att viljan drar halva lasset" betyder inte mkt när det gäller beroende. Man måste istället fasa ut, då blir inte steget så långt sen.
Rökte i 20 år, och vet inte hur många gånger man försökte sluta innan det alltså. 1000 gånger, minst! Försökte med allt, till och med Champix.
"Att viljan drar halva lasset" betyder inte mkt när det gäller beroende. Man måste istället fasa ut, då blir inte steget så långt sen.
Huvudsaken är att man inte ger upp. Man kan få sluta flera gånger innan man till slut lyckas.
Fantasio, du är lite för feg när det gäller sluta röka. Det är inte hela världen om du misslyckas några gånger, det är helt normalt. Man ger inte upp för det!
Fantasio, du är lite för feg när det gäller sluta röka. Det är inte hela världen om du misslyckas några gånger, det är helt normalt. Man ger inte upp för det!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)