Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Jag menar vad du ska utbilda dig till
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jaha
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
det är det jag drömmer om iallafall sen får vi se om det gårmrsearlgray wrote: ↑11 Nov 2021, 13:54jahajust nu ska jag bara läsa en kurs men målet är att doktorera i hjärnvetenskap eller liknande kanske :)
OKi roligt det låter, spännande! :)
Jag gillar historia, skulle också gärna plugga men det går inte
Läste matte på komvux, B och C kursen på en termin, mitt mål var MVG och det fick jag. Aldrig haft så roligt i hela mitt liv, älskade matematik. Målet var mattelärare
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Såg detta först nu. Efter lång tid borta gör du dig synlig igen. Hur är det med ditt mående?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Roligt att du sökt kurs! Vad hade du tänkt studera på universitetet?mrsearlgray wrote: ↑11 Nov 2021, 13:54jahajust nu ska jag bara läsa en kurs men målet är att doktorera i hjärnvetenskap eller liknande kanske :)
'cause the freak inside controls my mind
Sover på soffan, vaknade nyss uppenbarligen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
först kandidatexamen i biologi och sen masterprogram i neurovetenskap :) får se om jag klarar det bara men vi får seNobel wrote: ↑11 Nov 2021, 14:14Roligt att du sökt kurs! Vad hade du tänkt studera på universitetet?mrsearlgray wrote: ↑11 Nov 2021, 13:54jahajust nu ska jag bara läsa en kurs men målet är att doktorera i hjärnvetenskap eller liknande kanske :)
När jag pluggade fanns det ett ämne som hette neuropsykologi. Har inte hört om det på många år nu så det kanske är något annat det heter nu.
Fikar på Espressohouse.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34