Tråden om snus

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Kloppe
Germaniummedlem

Re: Tråden om snus

Post by Kloppe »

Ett tips kan vara att ta en kopp kaffe när suget kommer. Det funkar lite som godis.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Sitter och är röksugen, lite vin till det skulle vara kanon! men det går inte, jädra KOL
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Du är duktig som inte röker Miika. Det är bra kämpat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Tack Memphis <3
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har KOL men ingen jäkla läkare har sagt det. Har själv förstått det. Därför slutade jag röka
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Kloppe
Germaniummedlem

Post by Kloppe »

Nissegossen, gå till vårdcentralen så kan du få göra en spirometri undersökning. Då får du svar svart på vitt.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Nissegossen wrote: 12 Nov 2021, 07:27 Har KOL men ingen jäkla läkare har sagt det. Har själv förstått det. Därför slutade jag röka
Du skulle kunna få medicin från vårdcentralen, jag har två läkemedel, Ultibro och Buventol
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Håller med föregående talare. Min mamma har KOL och tar medicin förskrivet från vårdcentralen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Provade Onico igår nikotinfritt snus med bättre att hålla sig till enbart nikotinplåster tycker inte om att gå tillbaka till den gamla vanan att stoppa en påse under läppen. Det får vara med det.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Smart drag tror jag. Lika bra att bli av med ovanan att ständigt säga på en " snus" vad än snuset består utav.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Har inga planer på att sluta snusa. Ser det inte så farligt hälsomässigt. Eller har jag fel?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag tror inte heller att det är särskilt farligt att snusa. Men det är ju ändå skönt att bli kvitt det beroendet tänker jag. Själv har jag inga planer på att sluta.
Post Reply