Är ni lite lika Amandara? Vet inte hur du ser ut.
Vem skulle spela dig?
Moderator: Moderator 1
Re: Vem skulle spela dig?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Helt klart Catherine Zeta Jones. Fast hon är cirka 20 år äldre än jag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Meta Velander

-
- Guldmedlem

Det här kan va jag?
Danny DeVito?
-
- Litiummedlem
Flera tjejer har sagt att jag liknar Colin Farrell, det tar jag som en komplimang! O även på en sån här att "Vilken kändis liknar du?" som man laddar upp ett foto på sig o en AI hittar vilken kändis man är lik, så kom Colin Farell upp..

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
En kollega sa att jag var lik Richard Rankin för några veckor sen. Vet inte om jag håller med henne men.

/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Mia Skäringer. Hon har enorm humor men ibland har hon sina svarta hålor, precis som jag. Hon skulle få spela mig i någon tragiskkomedisk film med inget absolut slut utan att den beskriver mig i olika episoder som rusar genom alla decennium. Mest de roliga delarna, men naturligtvis ändå det svarta hålet och vägen in i den nya, skräckfyllda verkligheten.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jeff Lynne. Så här såg jag ut på 1970 talets sista år (frånsett skägget)