De symptom vi har/har haft
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: De symptom vi har/har haft
Jag har varit:
Grandios
Interna röster som om jag hade människor inne i mig som pratade, tankar som kändes som andra människor.
Blir Speedad
Känner att jag kan allt
Tror att jag är den ända som vet vad som är rätt och går ut i samhället för att rätta till saker, ungefär som att samhället är korrupt och att alla jag träffar är korrupta och att jag med telepati blir medveten om det och känner ansvar..
Grandios
Interna röster som om jag hade människor inne i mig som pratade, tankar som kändes som andra människor.
Blir Speedad
Känner att jag kan allt
Tror att jag är den ända som vet vad som är rätt och går ut i samhället för att rätta till saker, ungefär som att samhället är korrupt och att alla jag träffar är korrupta och att jag med telepati blir medveten om det och känner ansvar..
Nu är det ändrat i matrix igen. Mitt telefonnummer har bytt prefix. Har kollat lite överallt, och telefonnumret är ändrat överallt. Hade förut ett 073- nummer, nu är det ett 070- nummer. Annars är mitt telefonnummer samma, men prefixet är bytt. Obs, jag har inte gjort nånting vid detta!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Memphis,
Det låter jättekonstigt! Har du testat att be någon ringa dig, din mamma t ex?
Det låter jättekonstigt! Har du testat att be någon ringa dig, din mamma t ex?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej det har jag inte gjort. Men det står i telfonlistan vad jag har för nummer. Och det är det " nya" numret.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
..testade att skicka ett sms till mig själv. Det är det "nya" numret som funkar.
På senaste tiden tror jag att det är någon i lägenheten när jag vaknar på natten. Går i regel upp, tänder ljuset och känslan jagas bort. Usch, är livrädd för att någon står där i mörkret.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Sådär hade jag oxå det ett tag. Men det är länge sen nu. Det är hemskt otäckt.
Har en kompis som påstår att TV:n är buggad. Han har dragit ur väggkontakten för ström och antennkontakten, samt lagt en filt över den.
Jag känner mig övervakad. Både via datorn och med kameror som ser genom väggarna. Vet att det är långsökt, men så känner jag just nu.
Jag ser färger på marken, som om jag har blivit bländad av en lampa. Fast egentligen är jag nog bara trött.
Det var värst vad vården (min kp) är intresserade av mina röster. När jag har dem och vad de säger. Man kan vara sjuk i psykos även utan röster, inte sant?
Mm, så har det varit för mig också, att vården absolut vill veta vad rösterna säger. Tänk om jag inte vill komma ihåg vad de säger? Numera hör jag sällan röster.