Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Swesanne
Talliummedlem

Re: Paket!

Post by Swesanne »

Väntar på paket, nya kuddöverdrag till soffan, det dimblå byts ut till grönt. Det röda får vänta till slutet/nov början/dec.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fick idag mitt senilsnöre till glasögonen, en tandborste och ett batteri. Allt från apotea.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Ikväll var det inte kuddar som skulle komma, lite besviken. Det var julklapp till flickorna vars ett nagellack och ett julkort. Får vänta någon dag till på kuddarna.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har bestämt mig för att inte handla mer på nätet, som princip, utan handla i fysiska butiker. Förutom apotea och snusbolaget. Det är ändå rätt kul att gå I affärer, för mig som bor i en stad och KAN. Jag har just inte handlat i butiker på flera år. Man kan se och känna på ett sätt som är en liten aha upplevelse för mig. Kul helt enkelt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nu har min dörrmatta kommit. Ska hämta den i EM . Tackar Kloppe för tipset, de hade bra och billiga mattor i den butiken!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Idag eller imorgon borde mina nya vinterskor komma. Jag orkade tydligen inte vänta tills Black Friday. Skorna kostade 800kr på Singels day.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fick ett par burkar kosttillskott i posten idag. Jag undrar alltid om de kommer från pillerfabriken som Fantasio jobbade på .
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Jag älskar att få paket! :P
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag med! Fast just kosttillskott gillar jag inte att köpa så mycket. Men jag anser det nödvändigt. Äter omega3 för att jag inte äter fisk tillräckligt ofta. Sen äter jag vitamin d också. Och kollagen. Kollagenet är väl inte helt nödvändigt men det är ganska billigt och jag tycker att huden blir lite bättre av det och att hår och naglar växer lite fortare.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Krokus wrote: 16 Nov 2021, 11:04 Idag eller imorgon borde mina nya vinterskor komma. Jag orkade tydligen inte vänta tills Black Friday. Skorna kostade 800kr på Singels day.
Skorna kom i tisdags och jag har inte ens tagit bort lapparna på dem, inte heller gått med dem. Vad lat jag är. 🙄
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Nu ska jag köra o posta paket. Fick sålt en telefon!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Fick paket idag, usbsticka med wifi.
Last edited by 1Dave on 24 Nov 2021, 18:01, edited 1 time in total.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Post Reply