Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Ja det är sjukt.
Jag drömde jag skulle köpa anabola steroider. Killen jag skulle köpa av sa att han själv tog anabola, men tyckte jag skulle noga tänka igenom beslutet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Såg han ut som Hulken? Fast mindre grön såklart.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Njä, han såg ut som han gjorde i verkligheten inte sett honom på 10 år.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, det vete fan!
I natt drömde jag att min sambo väldigt gärna ville supa regelbundet. Efter några dagar blev jag upprörd. Jimmie Åkesson var med på ett hörn i drömmen. Hur som helst gick jag till Hemköp och köpte kiwi.
Sedan satte jag mig på marken och var ledsen över att sambon hade blivit alkoholist. Då dök islaa upp! Jag var väldigt glad att se henne. Tyvärr minns jag inte vad hon sa.
Sedan satte jag mig på marken och var ledsen över att sambon hade blivit alkoholist. Då dök islaa upp! Jag var väldigt glad att se henne. Tyvärr minns jag inte vad hon sa.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag drömde att farsan hade uttrar i inhängning och de hade ungar. Sedan kom någon vegan och skulle bråka. Jag slog han över skallen med ett järnrör. 

Uttrar låter som ett ovanligt husdjur.
På Facebook såg jag någon video med en person som gullade med ett lodjur. Den betedde sig som en katt när den blev kliad bakom öronen, den verkade tycka om det. Men det var något fel med lodjuret som gjorde att den inte kunde leva i vilt tillstånd. Minns ej vad.
På Facebook såg jag någon video med en person som gullade med ett lodjur. Den betedde sig som en katt när den blev kliad bakom öronen, den verkade tycka om det. Men det var något fel med lodjuret som gjorde att den inte kunde leva i vilt tillstånd. Minns ej vad.
Jsg har en kompis som hade en iller som husdjur.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det var förvisso utomhus i en inhägnad men visst. Men uttrar får man väl inte ha va?
Jag brukar titta på "The Mink Man" på YouTube. Han har minkar som han jagar bisamråttor med! Här är kanalen https://www.youtube.com/c/JosephCartertheMinkMan/videos
Jag drömde jätteknasig dröm inatt, mina tånaglar var långa och dom lossnade. Pinsamt 

- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag drömde att jag blev attackerad av mafia och sedan tvingade dem mig att bli kriminell.