Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Har piffat upp lite här hemma, fast den egentliga städningen gör jag imorgon när jag är utvilad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Var och handlade och lagade mat; korv med tortellini i tomatsås. Kollade två avsnitt av El Chapo sen gick det några timmar.
Varit på Clas Ohlsson och Rusta
Igår satt jag på träffpunkten och skruvade sönder kasserade elmätare. De ska återvinnas, så kretskort för sig, skruvar. fjädrar, metallbitar, hylsor och plast för sig i olika behållare. Vi fick det som tidsfördriv, men får inte en mugg kaffe ens för jobbet. Helt ideellt!
,
,
Sådant är livet!
Ätit frukost. Kokat ett ägg. Gjort sjukgymnastiken och läst
lokaltidningen.
lokaltidningen.
Har gjort ganska mycket redan. Duschat och tvättat håret. Dammsugit och torkat av golvet. Gått ut med sopor.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Varit till mataffären o mötesplatsen.
Pratat med min handledare om att jag ska börja plugga till våren och inte avser att jobba kvar i labbet efter nästa månad.
'cause the freak inside controls my mind
- Hercules723
- Hafniummedlem
En 1,5 timmes promenad till Rusta.
Var till Coop alldeles nyss och köpte en chokladkaka och grädde.