Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
Re: Jag erkänner...
Att jag sett Orup uppträda på en nattklubb i stan. Inte alls min musiksmak.
Att jag gillar Sven Ingvars.
Att jag inte rakar mina armhålor.
(Eftersom jag har en liten fettumör i ena armhålan tycker jag det ser bättre ut med hår, för det gör att knölen inte syns)
(Eftersom jag har en liten fettumör i ena armhålan tycker jag det ser bättre ut med hår, för det gör att knölen inte syns)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hur stor är fettknölen?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att mitt guilty pleasure är bubblegum dance. Sök det inte på YouTube, please don't.
'cause the freak inside controls my mind
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att jag ätit upp en hel Paradisask som var tänkt som en julklapp. Nåja, får köpa en ny efter kommande Fk-ersättning.
De hade billiga på Lidl. Jag köpte ingen för visste jag skulle äta upp den innan jul.Hercules723 wrote: ↑01 Dec 2021, 01:38 Att jag ätit upp en hel Paradisask som var tänkt som en julklapp. Nåja, får köpa en ny efter kommande Fk-ersättning.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Haha. Ok. Här finns inte Lidl. Tror jag betalde 59kr för den. Inte så saftigt tycker jag, det är ju faktiskt "två våningar" med choklad. Snabbmat kan gå på runt 100-lappen. :)Zoidar wrote: ↑01 Dec 2021, 02:44De hade billiga på Lidl. Jag köpte ingen för visste jag skulle äta upp den innan jul.Hercules723 wrote: ↑01 Dec 2021, 01:38 Att jag ätit upp en hel Paradisask som var tänkt som en julklapp. Nåja, får köpa en ny efter kommande Fk-ersättning.
Japp, jag har svårt för värme. Dessutom är det varmt i lägenheten utan att elementen är varma.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Att jag tycker Hercules är cool
Som två ärtor ungefär. Jag har bett att få den borttagen på vårdcentralen, men de säger att det räknas som ett skönhetsfel, ingen medicinskt problem. Så jag får leva med den.
Jag hade ursprungligen två knölar, men jag fick bort den ena själv när den vart en infekterad böld. Jag hoppas att återstående knöl också blir infekterad. Då kan jag klämma ut knölen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det kan väl inte va så dyrt hos privatläkare? Det är ju inte direkt något jätteingrepp.memphis wrote: ↑01 Dec 2021, 13:53 Som två ärtor ungefär. Jag har bett att få den borttagen på vårdcentralen, men de säger att det räknas som ett skönhetsfel, ingen medicinskt problem. Så jag får leva med den.
Jag hade ursprungligen två knölar, men jag fick bort den ena själv när den vart en infekterad böld. Jag hoppas att återstående knöl också blir infekterad. Då kan jag klämma ut knölen.